Skolotājas Aivas Beltes matemātikas stundās skolēni bieši strādā interaktīvi – ieskats
Matemātikas “slepenie faili”, kurus skolotāja Daiga Galauska, izmantojot sociālos tīklus, vēlas katram parādīt.
Ko darīt, ja pazūd berze starp transportlīdzekļa riteņiem un zemes virsmu?
Šādu jautājumu skolotāja Jana Andersone uzdeva 10.klases skolēniem. Viņi zina atbildes. Viņi konstruē un prezentē transportlīdzekļus, kas pārvietojas izmantojot magnētisko lauku, gaisa plūsmas un reaktīvos spēkus. Savos modeļos nebaidās izmantot pat pārvietošanās principus, kas raksturīgi dzīvnieku pasaulei. Lūk, daži no piemēriem:
INFORMĀTIKA
Šajā stundā Tavs uzdevums būs turpināt iepazīt Tīmekļa lappušu veidošanas noslēpumus un tos atspoguļot, izmantojot Google diska iespējas koplietot PPT prezentāciju ar klasesbiedru.
Apskatāmas tēmas (pirms izvēlies tēmu,vienojies ar klasesbiedru, kura būs Jūsu):
1.tēma
2.tēma
3.tēma
4.tēma
5.tēma
Inkscape
Praktisko prasmju nostiprināšana!
Atver vektorgrafikas programmu Inkscapeuzdevums
Uzstādi lapas izmēru – File Document Properties
Palielini tālummaiņu (zoom – page)
Noskaties 1.video un dari tāpat un vēl labāk!!!
Noskaties 2.video un turpini būt labāks!!! Zināšanai – vairākas figūras var atlasīt (iezīmēt) turot shift taustiņu.
Rezultātu saglabā (G:/atteli/protu_tavsvards.svg) un nosūti e-klases pastā Ingai Bužokai ar sava darba izvērtējumu (saprotams priecāšos to redzēt tvītā #IBinf_11b) – ko ieguvu no šīs stundas? Kādus rīkus lietoju? Kur man šajā stundā darītais noderēs nākotnē? Vai esmu gatavs(-a) patstāvīgi veidot logu šajā programmā?
Izpildi uzdoto! Veic kvalitatīvu (ar pamatojumu, argumentētu) sava darba izvērtējumu! Saņem desmitnieku!
Atceries – vienmēr vari jautāt palīdzību skolotājai Ingai Bužokai